niedziela, 15 listopada 2015

Wyzwanie 30x30: Tydzień 2

Moi,
no to jesteśmy na półmetku.


Dużo zrobiłam, mam wrażenie, że aż za dużo. Kilka spraw mam rozgrzebanych, więc będę musiała w następnym tygodniu trochę je uporządkować. Zdecydowanie nie lubię takiego chaosu.

Zaczęłam czytać jeden artykuł i uczyć się z niego słówek. Trochę zbyt mało uwagi poświęciłam na Hyvin menee, ale to chyba dlatego, że w tym tygodniu moja lekcja została odwołana.

Za to dość dużo czasu spędziłam na ćwiczeniu wymowy - czytałam kilka razy na głos tekst wspomnianego artykułu, zrobiłam też pierwsze ćwiczenia z mówienia i słuchania z Suomen harjoituksia (zestaw ćwiczeń zgodny z podręcznikiem Suomea suomeksi). Z ćwiczeń na pewno jeszcze skorzystam. Zastanawiam się tylko, czy pamiętam Suomea suomeksi na tyle, by potraktować te ćwiczenia jako powtórkę materiału, czy nie będę musiała wracać do podręcznika, żeby sobie coś przypomnieć.

Poza tym, uczyłam się nowych słówek, których trochę się nazbierało. Zaczęłam używać aplikacji Fiszkoteka, która jest alternatywą dla papierowych fiszek. W sumie fajnie, bo zajmuje mniej miejsca i zawsze jest pod ręką. Na razie jestem z niej zadowolona.

15 dni, szybko zleciało, prawda? Jak Wasze wrażenia na półmetku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz