piątek, 26 lutego 2016

DIY: Prezent urodzinowy

Jak na Finoluba przystało, wtrącam swoje trzy niebiesko-białe grosze praktycznie wszędzie tam, gdzie to tylko możliwe. Nie inaczej było i w tym przypadku. Prezenty dostawać lubi chyba każdy, a te oryginalne to już na pewno, bo najbardziej zapamiętuje się przecież te niebanalne. Właśnie taki dodatkowy prezent stworzyłam z siskoni dla äitini :)
I nie omieszkałam swojego finolubnego akcentu wtrącić.


Prezent to zbiór pozytywnych myśli, inspirujących/śmiesznych cytatów. Co widać na załączonym obrazku, inspiracji szukałam także w mądrościach rodem z samej Doliny. 

Do jego wykonania potrzeba karteczek dowolnego rodzaju i pojemnika na ich przechowywanie. Każdy cytat jest zapisany na karteczce, którą później należy złożyć (lub zrolować, jak kto woli). Ilość karteczek jest oczywiście dowolna, ale ciekawym pomysłem jest to, by ta liczba coś oznaczała (np. wiek solenizanta). Samo wykonanie nie trwa długo - u mnie najbardziej czasochłonne okazało się wyszukanie odpowiedniej liczby cytatów... Kiedy wszystko jest gotowe, można taki słoik solenizantowi wręczyć, z zastrzeżeniem, że czyta tylko jedną karteczkę dziennie. Dzięki temu radość z prezentu trochę się w czasie przedłuży ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz